Jeśli masz najmniejsze podejrzenia o włamanie się na Twój rachunek ZABLOKUJ dostęp, wybierając następujące kroki:
- Skontaktuj się z infolinią Banku pod numerem telefonu 17 250 99 35 wybierz 3 – blokowanie kanałów dostępu do banku;
- Wyślij pod numer 661 000 320 komendę SMS o treści:
- BI#identyfikator – gdzie BI to Blokada Identyfikatora, z numeru tel. przypisanego do rachunku;
- BI#identyfikator#PESEL – gdzie BI to Blokada Identyfikatora z dowolnego numeru telefonu;
- BW#Identyfikator – gdzie BW to pełna blokada do wszystkich kanałów dostępu do rachunku, z numeru tel. przypisanego do rachunku;
- BWI#Identyfikator#PESEL – gdzie BW to pełna blokada do wszystkich kanałów dostępu do rachunku, z dowolnego numeru telefonu;
- BM#identyfikator – gdzie BM to blokada Aplikacji mobilnej Nasz Bank, z numeru tel. przypisanego do rachunku;
- BM#identyfikator#PESEL – gdzie BM to blokada Aplikacji mobilnej Nasz Bank, z dowolnego numeru telefonu;
- Zaloguj się na swój rachunek usuwając wszystkie urządzenia mobilne;
- Skontaktuj się z pracownikiem banku pod numerem telefonu 17 22 16 772 wewnętrzny 43, 44, 45 lub 46 (połączenie w godzinach od 730 do 1600);
UWAGA – identyfikator – to indywidualny numer klienta nadawany w trakcie udostępniania usługi IB.
PAMIĘTAJ!
Aktualizacja Twoich danych osobowych jest BARDZO WAŻNA! Dzięki temu, że posiadamy Twoje aktualne dane osobowe, możesz swobodnie i bezpiecznie korzystać z usług Banku. Jeśli uznamy, że na koncie doszło do niepożądanych zdarzeń, będziemy mogli szybko skontaktować się z Tobą.