Jeśli masz najmniejsze podejrzenia o włamanie się na Twój rachunek ZABLOKUJ dostęp, wybierając następujące kroki:

  1. Skontaktuj się z infolinią Banku pod numerem telefonu 17 250 99 35 wybierz 3 – blokowanie kanałów dostępu do banku;
  2. Wyślij pod numer 661 000 320 komendę SMS o treści:
  3. BI#identyfikator – gdzie BI to Blokada Identyfikatora, z numeru tel. przypisanego do rachunku;
  4. BI#identyfikator#PESEL – gdzie BI to Blokada Identyfikatora z dowolnego numeru telefonu;
  5. BW#Identyfikator – gdzie BW to pełna blokada do wszystkich kanałów dostępu do rachunku, z numeru tel. przypisanego do rachunku;
  6. BWI#Identyfikator#PESEL – gdzie BW to pełna blokada do wszystkich kanałów dostępu do rachunku, z dowolnego numeru telefonu;
  7. BM#identyfikator – gdzie BM to blokada Aplikacji mobilnej Nasz Bank, z numeru tel. przypisanego do rachunku;
  8. BM#identyfikator#PESEL – gdzie BM to blokada Aplikacji mobilnej Nasz Bank, z dowolnego numeru telefonu;
  9. Zaloguj się na swój rachunek usuwając wszystkie urządzenia mobilne;
  10. Skontaktuj się z pracownikiem banku pod numerem telefonu 17 22 16 772 wewnętrzny 43, 44, 45 lub 46 (połączenie w godzinach od 730 do 1600);

 

UWAGA – identyfikator – to indywidualny numer klienta nadawany w trakcie udostępniania usługi IB.

PAMIĘTAJ!

Aktualizacja Twoich danych osobowych jest BARDZO WAŻNA! Dzięki temu, że posiadamy Twoje aktualne dane osobowe, możesz swobodnie i bezpiecznie korzystać z usług Banku. Jeśli uznamy, że na koncie doszło do niepożądanych zdarzeń, będziemy mogli szybko skontaktować się z Tobą.